dario stan dario stan
795
BLOG

@ Wywczas agent szkolony w ..bladz..utkiejj

dario stan dario stan Rozmaitości Obserwuj notkę 53

 Rasiji dal glos. Zgodnie z putinowska racja stanu.Sakiewicz, Karnowscy uwieraja @wywczasa jak zadra pod paznokciem.Nie pozwalaja  jemu na wypelnianie zadan zleconych przez putinowska racje stanu  m.i na Salonie 24. A tak sie stara.Kazdy jego prymitywny wpis poprzedzony jest prymitywnymi banajulakami na blogach innych.Zastanawialem sie skad biora sie takie wywczasy.Z pomoca przyszla mi moja zoneczka od 48 lat.....psycholog...w trzecim pokoleniu Polka.""""Z mojego punktu widzenia ten osobnik jest wielce zakompeksiony,nie ma nic wspolnego z Polska, wypelnia polecenia innych."""."""Wszystko co polskie bedzie go bolalo, a w ogole po co Ci angazowac sie w dysputy z postsowieckimi  idiotami.Chociaz ten to mi  wyglada na obecnego agenta wplywu"""'Opinia mojej zoneczki wiecej jak mniej pokrywa sie z opinia mojej oceny tegoz osobnika.Przeczytalem artykul  Gmyza o agenturze rosyjskiej (sowieckiej w Polsce) na Niezaleznej.pl...I mimo znacznej odleglosci , bez dostepu  do aktualnych danych od 2005r pisze na dostepnych mi forach to samo.@ WYWCZSACY """rece precz od Polski  i polskich autorow prawicowych.''''' Albo jak wolicie...wont....

dario stan
O mnie dario stan

Grzeczny w miare

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości